FANDOM

Kai - OC autorstwa PyoPyo. Jest w pełni inspirowana jej autorką.  

Kai
Imię Kai
Wiek wygląda na 11
Płeć dziewczynka
Wzrost 145cm
Waga 45kg
Autor PyoPyo
Narodowość Polka z domieszką Ukrainy
wygląd się robi, eby nie było.Edytuj

Relacje, zainteresowania i inne takieEdytuj

Kai nie jest za bardzo akceptowana przez swoich rówieśników. Zawsze jakby odstawała od reszty - nie ma przyjaciółki (miała, ale poszła do innej koleżanki), zawsze ma odmienne zdanie i wyglądem też jakby się odmieniała od innych. Więc w tym temacie a duzo powiedzieć nie można.

Zawsze coś zrobi, a potem pomyśli. Często się popisuje i mówi/pisze coś bez sensu. Ma okropnie słaba pamięć. Ogólnie bez głębszego zainteresowania się Kai się jej nie zrozumie/odczyta. I inni też jej nie rozumieją.

Uwielbia rysować, pisać, jęczeć w mikrofon i ma częsty przypadek japoniojebnięcia. Uwielbia wszystko co japońskie i co się z tym wiąże. Uwielbia nighstep, dubstep JEBU JEBU JEB ,techno i electro. Nie cierpi swojej szkoły. Często zasypia o późnych godzinach (23:00, pierwsza w nocy) a później się jeszcze dziwi. Nie ma za dobrych, ale tez nie za słabych ocen. Jedyne dwóje dostaje z matmy, bo jak juz wcześniej powiedziałam, ma strasznie słabą pamięć i za bardzo nie wie co z tym zrobić.

Jak ma juz cos konkretnego zrobić to zawsze rozprowadza to na atomy i bigos z tego wychodzi. Jest strasznie bojaźliwa i boi się że coś sknoci, co często jest słuszne. 

Lęki i krótka historiaEdytuj

Boi się strasznie szybkich piosenek, niektórych creepypast i pijaków.

A ten dział sie jeszcze robi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki