FANDOM

Li Mei (europejsko: Mei Li) to OC stworzona przez 2002madzię. Jest młodą chinką i bibliotekarką.

Wygląd Edytuj

Mei nosi białą, prostą koszulę z kołnierzykiem i czarnym krawatem. Na co dzień ubiera również długą, czarną spódnicę. Na nogach ma ubrane czarne baleriny i białe kolanówki. Ma czarne oczy i włosy tego samego koloru z paroma brązowymi pasemkami. Wiąże je małą czarną kokardką w kucyka. Oprócz tego nosi okulary z czarnymi oprawkami.

Charakter Edytuj

Mei ma problem z dostosowaniem się do społeczeństwa i większość czasu spędza w bibliotece, czytając książki. Jest spokojna, ale dosyć uparta i zawsze stawia na swoim. Nie lubi być w centrum uwagi.

Historia Edytuj

Mei urodziła się w Pekinie - stolicy Chin, lecz nie pomieszkała tam za długo. Kiedy miała cztery lata, razem z rodziną przeprowadziła się do Indii. Z kolei kiedy ukończyła dziewięć lat zamieszkała w Japonii, aby w wieku dziesięciu lat wrócić do Chin. W końcu w wieku czternastu lat zamieszkała z rodziną w Seulu - stolicy Korei Południowej i razem ze swoim bratem zaczęła chodzić do najbliższej szkoły. Szybko nauczyciele przekonali się o rzetelności i dokładności dziewczyny i mianowali ją szkolną bibliotekarką. Parę tygodni później Mei zaczęła dawać korepetycje z matematyki swojej młodszej sąsiadce - Samuine Kim i poznała jej brata Samuine Akiego. Szybko stali się przyjaciółmi.

Dodatkowe informacje Edytuj

Mei została szkolną bibliotekarką, ponieważ jej autorka jest szkolną bibliotekarką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki