FANDOM

Li Wei (europejsko Wei Li) to OC 2002madzi. Jest młodszym bratem Mei, a co za tym idzie również chińczykiem i bibliotekarzem.

Wygląd Edytuj

Wei nosi białą koszulę, a na niej szarą kamizelkę. Koszula ma jeden odpięty guziczek (chociaż on sam wmawia wszystkim, że ten guzik nie istnieje). Oprócz tego nosi również czarne spodnie i czarne adidasy (stara się buntować przed siostrą). Wei nie jest zbytnio podobny do siostry. Ma włosy w kolorze jasnego brązu (latem, a zimą - ciemnego), ciekawskie i chytre czarne oczy oraz okulary z oprawkami w tym samym kolorze.

Charakter Edytuj

Wei próbuje się buntować przed siostrą, która traktuje go jak małe dziecko ('Mam przecież trzynaście lat, wieź się odczep!' - cytat). Jest ruchliwy i wysportowany, mimo iż większość swojego czasu spędza w bibliotece wyjadając siostrze 'Pepero' (koreańska podróbka Pocky). Jest jednak bardzo nieśmiały, dlatego cały czas przesiaduje w bibliotece. Uwielbia wodę, a szczególnie deszcz oraz pływanie w basenie. Próbuje swoich sił również w podrywaniu dziewczyn i jedną (tą, do której startuje) udało mu się poderwać.

Historia Edytuj

Tak jak Mei, Wei urodził się w Pekinie. Kiedy miał trzy lata zaczął podróżować z rodziną, aż w końcu już na dobre zamieszkał w Korei. Jest młodszy od Mei (Mei - 14 lat, Wei - 13) i początkowo bez jej siostrzanego wsparcia nie mógł poradzić sobie w szkole, lecz zaczął pracować w bibliotece. Dzięki temu pozbył się przykrości. Parę miesięcy później kiedy Aki - przyjaciel Mei przyjechał ze swoimi przyjaciółmi do Korei, a Wei poznał szatynkę w jego wieku, z którą bardzo się zżył.

Dodatkowe informacje Edytuj

Wei powstał z początkowego designu Samuine Akiego.

Autorka często zangielszcza jego nazwisko i używa je jako przezwisko Weigo. Brzmi ono Lee.

Jego imię oznacza 'duży i silny', co jest żartem, bo Wei jest wiotki.

Jego nazwisko oznacza 'śliwa' (chodzi o drzewa owocowe).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki